مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 19:152015-10-13بين الملل

رابرت فیسک: ریشه جنایت های داعش را باید در عقیده وهابیت آل سعود یافت


نویسنده شهیر انگلیسی در مقاله ای با اشاره به اقدامات جنایتکارانه گروه تکفیری- صهیونیستی داعش در نابود کردن آثار تاریخی بشریت تاکید کرد که ریشه های جنایت های این گروه تروریستی را باید در عقیده ای جست که وهابیت و آل سعود آن را بنیان گذاشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، پایگاه خبری العهد گزارش داد رابرت فیسک خبرنگار و تحلیلگر روزنامه ایندیپندنت در مقاله ای به اقدام گروه تکفیری- صهیونیستی داعش در ویران کردن آثار باستانی و اسلامی در منطقه با حمایت رژیم وهابی سعودی پرداخت و نوشت: مواد منفجره مناطق تاریخی را در خاور میانه نابود می کند، بولدوزرها بقعه ها و قبرستان های قدیمی را محو و قلعه های تاریخی را که قدمت آنها به دوره عثمانی باز می گردد فرو می ریزند و حتی خانه همسر محترم ترین مردم در نزد مسلمانان به دستشویی (توالت) تبدیل می شود.

جهان چگونه می تواند مانع از این اهانت شیطانی و ویران کردن میراثی که به همه بشریت متعلق است شود؟ بی گمان، اشاره من به تکفیری های سلفی- وهابی قطع کنندگان سرهاست که سعودی هستند.

فیسک افزود: در این خصوص، جهان مطلقا کاری انجام نخواهد داد و بلکه صدای فریاد خود را با تعبیرهای خشم و لعنت بر تروریست های سلفی داعشی بلند خواهد کرد، در حالی که آنها (داعشی ها) مشغول منفجر کردن آثار باستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابرت فیسک: ریشه جنایت های داعش را باید در عقیده وهابیت آل سعود یافت

رابرت فیسک: ریشه جنایت های داعش را باید در عقیده وهابیت آل سعود یافت