مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 19:152015-10-13بين الملل

خرازی: آگاهی غرب از مخاطرات گسترش تروریسم در صورت فروپاشی نظام سوریه


رییس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: غربی ها به تدریج از مخاطرات گسترش تروریسم در جهان و تبدیل سوریه به لیبی دیگر در صورت فروپاشی دولت بشار اسد آگاهی یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، کمال خرازی در حاشیه نشست مشترک با قائم مقام سازمان ملل متحد در پاسخ به پرسشی درباره مذاکراتش با الیاسون اظهار داشت: در این نشست گفتیم که از سازمان ملل انتظار داریم درباره مسائل منطقه مواضع صریحی بگیرد.

وی اضافه کرد: همچنین تصریح کردیم سازمان ملل نه فقط باید موضع صریح بگیرد بلکه باید از ظرفیت هایش استفاده کند و راه حل و ابتکار عملی برای حل و فصل بحران های منطقه ارائه کند.

خرازی گفت: همچنین مقایسه ای میان این دوره از مدیریت سازمان ملل با دوره های گذشته انجام شد و گفتم به نظر می رسد در دوره های پیش به علت تخصص، توانمندی و شخصیت دبیران کل، تلاش بیشتری از آنان مشاهده می شد.

وی افزود: انتظار این است که با وجود افراد برجسته مانند آقای الیاسون در سازمان ملل شاهد تلاش وافرتری از این سازمان باشیم.

خرازی همچنین گفت: آقای الیاسون درباره یمن دیدارهایی با مقامات امارات، عربستان و کشورمان انجام داده است و بعد از این هم به ترکیه می رود تا بحران یمن و سوریه را پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرازی: آگاهی غرب از مخاطرات گسترش تروریسم در صورت فروپاشی نظام سوریه

خرازی: آگاهی غرب از مخاطرات گسترش تروریسم در صورت فروپاشی نظام سوریه