مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 19:062015-10-13فرهنگي

معاون هنرهای سنتی فارس خبر داد برگزاری هفته قرآن، عترت و وقف در فارس


هفته قرآن، عترت و وقف در استان های فارس کردستان، مازندران، سیستان و بلوچستان، ایلام، اردبیل، کرمان و کرمانشاه برگزار می شود.

- " از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، زهرا الحمدی بابیان اینکه هنرمندان و صنعت گران استان فارس در جشنواره و مسابقه صنایع دستی هفته قرآن، عترت و وقف حضور فعال دارند اظهار داشت: این برنامه در هشت استان فارس کردستان، مازندران، سیستان و بلوچستان، ایلام، اردبیل، کرمان و کرمانشاه به صورت پایلوت طبق برنامه ریزهای هرساله برگزار می شود.

الحمدی ادامه داد: با توجه به اینکه هنرمندان هنرهای سنتی و صنایع دستی فارس در رشته های مختلف تولیدات فاخر و ارزشمندی دارند حضور این افراد در جشنواره قطعی است و مهلت ارسال آثار تا 14 آبان ماه امسال خواهد بود.

وی بابیان اینکه هر هنرمند می تواند سه اثر و محصول دست ساز خود را به این جشنواره ارسال کند افزود: هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شماره تلفن 07137381282 تماس گیرند.

انتهای پیام/2448/گ/ دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون هنرهای سنتی فارس خبر داد برگزاری هفته قرآن، عترت و وقف در فارس

معاون هنرهای سنتی فارس خبر داد برگزاری هفته قرآن، عترت و وقف در فارس