مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 18:462015-10-13پزشكي

فاز چهارم طرح تحول سلامت حوزه بهداشت شهرضا آغاز شد


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا با بیان اینکه فاز چهارم طرح تحول سلامت حوزه بهداشت شهرضا آغاز شد، گفت: در فاز چهارم طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت، - شهرهای 50 تا 500 هزار جمعیت تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الله تنهایی عصر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان با اشاره به طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت، اظهار داشت: شهرستان شهرضا نخستین شهر، در استان و کشور به عنوان پایه گذار پزشک خانواده بود که در سال 84 در روستای هونجان اجرا شد.

وی گفت: فاز دوم تحول سلامت در شهرستان در مناطق حاشیه بود که از اردیبهشت سال گذشته طرح آغاز شد 9 منطقه حاشیه نشین شناسایی و بوسیله 20 تیم 2 نفره سرشماری انجام شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا افزود: در فاز سوم طرح تحول سلامت شهرهای زیر 20 هزار نفر زیر پوشش این طرح قرار گرفتند که شامل شهر منظریه شد و از مهرماه سال گذشته این طرح آغاز شد.

وی بیان کرد: در فاز چهارم طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت، شهرهای 50 تا 500 هزار جمعیت تحت پوشش این طرح قرار می گیرند که شهرستان شهرضا با جمعیت شهری 90 تا 100 هزار در این طرح قرار گرفت.

تنهایی با بیان اینکه 50درصد سرشماری این طرح از خانوارهای شهری انجام شده، تصریح کرد: در این طرح 13 هزارو 108 خانوار ایرانی و 104 خانوارغیرایرانی سرشماری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز چهارم طرح تحول سلامت حوزه بهداشت شهرضا آغاز شد

فاز چهارم طرح تحول سلامت حوزه بهداشت شهرضا آغاز شد