مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 17:062015-10-13اجتماعي

کمبود نیروهای آموزشی مدارس عسلویه به صورت حق‎التدریس آزاد تامین می‎شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهربا بیان اینکه کمبود نیروهای آموزشی عسلویه یکی از مشکلات مدارس این شهرستان است گفت: تلاش می‎شود با جذب نیروهای حق التدریس آزاد مشکلات دانش‎آموزان عسلویه برطرف شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازناصر کرمی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه با تاکید بر توجه به مرکز رفاهی فرهنگیان شهرستان عسلویه اظهار داشت: ازمهم‎ترین مشکلات فرهنگیان در شهرستان عسلویه نبود مرکز رفاهی و آموزشی مناسب برای اسکان موقت فرهنگیان غیر بومی است که باید دراین راستا اقدامات موثری صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش عسلویه دارای 550 نیروی بومی و غیربومی است تصریح کرد: از این تعداد نیروی فرهنگی آموزش و پرورش عسلویه 371 نفر آن غیر بومی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهربا تاکید بر توجه به حل مشکل مسکن فرهنگیان عسلویه افزود: با احداث واحدهای مسکونی سازمانی و خوابگاه مناسب در عسلویه می توان شرائط لازم را برای اسکان موقت فرهنگیان غیربومی را فراهم کرد.

وی تاکید کرد: نبود معلم‎سراهای مناسب در شهرستان عسلویه منجر به سکونت معلمان در خانه‎ هایی با کمترین امکانات زندگی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر کمبود تجهیزات، امکانات و فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی را از مهم‎ترین مشکلات آموزش و پرورش عسلویه دانست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیروهای آموزشی مدارس عسلویه به صورت حق‎التدریس آزاد تامین می‎شود

کمبود نیروهای آموزشی مدارس عسلویه به صورت حق‎التدریس آزاد تامین می‎شود