مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 16:452015-10-13سياسي

چمران: استیضاح شهردار از سوی شورا به قوت خود باقی ماند


رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لایحه مطروحه در خصوص شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از تبصره های نامناسب لایحه مذکور مربوط به کاهش حدود اختیارات شوراها در استیضاح شهردار بود که بر این اساس شورا اختیار استیضاح شهردار را به طور تام نداشت به گونه ای که شورای حل اختلاف می توانست رای استیضاح را ملغی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مهدی چمران در یکصد و نود و چهارمین جلسه شورا افزود: خوشبختانه با رایزنی هایی که با مجلس شورای اسلامی داشتیم این تبصره نامناسب از طرح حذف شده است.

وی گفت: رشد و بالندگی شوراها موجب رشد مدیریت محلی خواهد شد که از سویی موجب می شود قوای سه گانه در مدیریت ملی با دغدغه های کمتری مواجه شوند.

رییس شورا همچنین با اشاره به مشکلات موجود در منطقه 12 گفت: من مدیون هستم از اینکه هنوز نتوانسته ایم کار خوبی برای منطقه بازار انجام دهیم.

چمران پس از توضحیات شهردار تهران در خصوص طرح انضباط اجتماعی محله هرندی افزود: مشکلات منطقه 12 فقط محدود به معتادان نیست و موضوعاتی نیز در بازار و عودلاجان وجود دارد.

وی با اشاره به سابقه اجتماعی ساکنان این منطقه، تصریح کرد: در گذشته ساکنان از خانواده های اصیل بودند این در حالی است که هم اکنون در بسیاری از موارد چنین نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: استیضاح شهردار از سوی شورا به قوت خود باقی ماند

چمران: استیضاح شهردار از سوی شورا به قوت خود باقی ماند