مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 15:312015-10-13اجتماعي

بهره مندی از منابع انسانی توسعه یافته از اولویت‎های وزارت آموزش و پرورش است


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: برای جبران کمبودهای کیفی در وزارت آموزش و پرورش، توجه به منابع انسانی توسعه یافته در اولویت برنامه های وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسید محمد بطحایی بعد از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه با بیان اینکه منطقه صنعتی عسلویه دارای ویژگی‎های مهمی در حوزه زیرساختی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است اظهار داشت: با توجه به اینکه پارس جنوبی در عسلویه از مهم ‎ترین حوزه ‎های اقتصادی کشور محسوب می‎شود لازم است توجه ویژه ای به بخش فرهنگی اجتماعی این شهرستان شود.

وی به مشکلات فرهنگیان عسلویه اشاره کرد و با بیان اینکه شرائط سکونت معلمان غیربومی نامناسب است افزود: وضعیت معیشت نامطلوب معلمان در عسلویه مشکلاتی را در حوزه تعلیم و تربیت فراهم کرده است به گونه‎ای که امکان تحقق یک آموزش و پرورش کارآمد محقق نمی‎شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه انتقال اجباری معلمان ناکارآمدی آنان در پی دارد خاطرنشان کرد: فرهنگیانی که با اجبار به آموزش و پرورش عسلویه منتقل می‎شوند نمی‎توان از آنها انتظارات موردنظر داشت.

بطحایی با تاکید بر تقویت افزایش انگیزه معلمان درمناطق محروم و دور دست افزود: رتبه بندی معلمان با سابقه کمتر، اثر کمتری در شرائط حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از منابع انسانی توسعه یافته از اولویت‎های وزارت آموزش و پرورش است

بهره مندی از منابع انسانی توسعه یافته از اولویت‎های وزارت آموزش و پرورش است