مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 14:562015-10-13اجتماعي

تقویت استقلال دانش آموزان مهم ترین هدف اداره آموزش استثنایی استان گیلان است


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان گفت: تقویت حس استقلال دانش آموزان مدارس استثنایی مهم ترین هدف اداره آموزش استثنایی گیلان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهدی بلوک اصلی در مراسم روز جهانی عصای سفید(نابینایان) با بیان اینکه این روز فرصت مناسبی برای ارتقای فرهنگ ارتباط با نابینایان و اهمیت دادن به آن ها است افزود: احترام به حقوق جامعه معلولان از مهم ترین برنامه های آموزشی در راستای فرهنگ سازی است.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان افزود: اشتغال، مسکن و ازدواج مهم ترین مشکلات جامعه معلولان است که لازم است مسئولان در جهت رفع آن ها تلاش بیشتری کنند.

بلوک اصلی با اشاره به اینکه 80 دانش آموز در مدارس استثنایی گیلان در قلمرو تعلیم و تربیت قرار دارند گفت: تقویت حس استقلال در بین دانش آموزان مدارس استثنایی مهم ترین هدف و برنامه ای است که در دستور کار اداره آموزش استثنایی گیلان قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید درک صحیحی از نیازهای نابینایان در جامعه ایجاد شود خاطرنشان کرد: باید در راستای رفع محدودیت های جامعه معلولان همه مسئولان همگام و همراه باشند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان تأکید کرد: نابینایان تنها خدا را تسکین دهنده آلام خود می دانند و ارتباط آن ها با خدا به دور از هر گونه ریا و تظاهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت استقلال دانش آموزان مهم ترین هدف اداره آموزش استثنایی استان گیلان است

تقویت استقلال دانش آموزان مهم ترین هدف اداره آموزش استثنایی استان گیلان است