مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 13:462015-10-13دانش

تجمع دانشجویی «نهضت ما زنده ایم» در دانشگاه های گیلان برگزار می شود


مدیریت خواهران سازمان بسیج دانشجویی گیلان از برگزاری تجمع دانشجویی «نهضت ما زنده ایم» فردا همزمان با دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه های گیلان خبر داد.

- مدیریت خواهران سازمان بسیج دانشجویی گیلان از برگزاری تجمع دانشجویی نهضت ما زنده ایم فردا همزمان با دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه های گیلان خبر داد.

رهنما در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در رشت،" گفت: تجمع دانشجویی نهضت ما زنده ایم فردا همزمان با دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه های پیام نور رشت، دانشگاه آزاد لاهیجان و پیام نور تالش با حضور جمع کثیری از دانشجویان خواهر دانشگاه های گیلان برگزار می شود.

وی افزود: این تجمع با هدف احیای هویت دینی در راستای دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب و فرهنگ ملی کشور در بین دختران جوان و به منظور تقویت شجاعت و از خود گذشتگی در بین دختران جوان، ترغیب مخاطبان و تحکیم مبانی اعتقادی برگزار خواهد شد.

مدیر خواهران سازمان بسیج دانشجویی گیلان همخوانی سرود، توزیع پلاگاردهای نهضت ما زنده ایم در جمع دانشجویان، سخنرانی، قرائت بیانیه و پخش کلیپ صوتی را از برنامه های این تجمع در سه دانشگاه مذکور عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع دانشجویی «نهضت ما زنده ایم» در دانشگاه های گیلان برگزار می شود

تجمع دانشجویی «نهضت ما زنده ایم» در دانشگاه های گیلان برگزار می شود