مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 13:412015-10-13پزشكي

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد لزوم عملیاتی شدن گسترش آموزش مجازی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه 12 بسته درمورد طرح تحول آموزش پزشکی ارائه شده است، بر لزوم عملیاتی شدن گسترش آموزش مجازی و نهادینه شدن تعهد حرفه ای در دانشگاه های علوم پزشکی تاکید کرد.

- "، علی اصغر پیوندی در اجلاس معاونین آموزشی دانشگاه ها و دانشکده های پزشکی سراسر کشور اظهار داشت: چهره نظام سلامت با تغییر بار بیماری های غیر واگیر نسبت به گذشته متفاوت شده و در پیشرفت و تشخیص همچنین درمان بیماری ها شاهد تغییراتی بوده ایم.

وی افزود: حرم جمعیتی بسیار متفاوت است چند سال پیش شده و با توجه به این موضوعات می طلبد گام های بلندی در نظام آموزشی جهت پاسخگو بودن برداشته شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: گام های اول، دوم و سوم طرح تحول سلامت با تدبیر رییس جمهور و تلاش های وزیر بهداشت برداشته شده است و اکنون زمان آن رسیده که گام چهارم را اجرایی و عملیاتی سازیم تا بتوانیم در بیمارستان های زیرمجموعه علوم پزشکی، سنجش علوم پزشکی و ارتقای اساتید بحث های جدی داشته باشیم.

پیوندی با اشاره به اینکه گام چهارم کمک می کند که گام های اول، دوم و سوم با کیفیت ادامه یابد عنوان کرد: 12 بسته پربار و طلایی در رابطه با طرح تحول آموزشی توسط معاون آموزشی وزیر بهداشت ارائه شده که امیدواریم با تحقق این بسته ها شاهد ارتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد لزوم عملیاتی شدن گسترش آموزش مجازی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد لزوم عملیاتی شدن گسترش آموزش مجازی