مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 10:162015-10-13اقتصادي

ابلاغیه بانک مرکزی، خرید موبایلی شارژ همراه اول را مسدود کرد


دستور بانک مرکزی مبنی بر ممنوعیت تراکنش خرید از درگاه موبایل، وضعیت سامانه های خرید شارژ و پرداخت قبوض اپراتورهای موبایل را مختل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم"، با اعلام شرکت شبکه پرداخت کارتی (شاپرک) در پی توصیه بانک مرکزی برای اعمال محدودیت هایی در مورد خدمات پرداخت روی موبایل بر حسب راهکار شرکت های PSP، نه تنها امکان گرفتن موجودی میسر نیست بلکه برخی درگاه های شارژی اپراتورهای موبایل نیز مسدود شده است.

پیش از این شاپرک اعلام کرده بود که از نیمه مهر ماه دریافت موجودی حساب از طریق موبایل با کدهای USSD شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت مسدود می شود که همینطور هم شد اما ظاهرا دایره محدودیت ها بیش از این و تراکنش شارژ هم مسدود شده است.

اکنون برخی PSPها در هنگام تقاضای موجودی اینگونه به کاربر پیام می دهند: "به دستور بانک مرکزی سرویس موجودی ارائه نمی گردد".

ابلاغیه شپرک شامل سه بند به شرح زیر می شد: 1 ــ از تاریخ 15 مهر سال جاری هرگونه تراکنش خرید از درگاه موبایل ممنوع خواهد بود.

2 ــ سقف تراکنش های پرداخت قبض و خرید شارژ در بستر USSD از تاریخ فوق روزانه 200هزار تومان است.

3 ــ تراکنش مانده گیری از طریق کلیه درگاه هایی که نیاز به استفاده از کارت ندارند، خصوصاً تراکنش های موبایلی به طور کامل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغیه بانک مرکزی، خرید موبایلی شارژ همراه اول را مسدود کرد

ابلاغیه بانک مرکزی، خرید موبایلی شارژ همراه اول را مسدود کرد