مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 03:412015-10-13فناوري

آخرین نسخه امنیت هوشمند ESET در جیتکس رونمایی می شود


برند امنیتی "ESET" از آخرین نسخ امنیت هوشمند و آنتی ویروس در رویداد جیتکس که از تاریخ 18 الی 22 اکتبر در دبی برگزار می شود رونمایی می کند.

- برند امنیتی "ESET" از آخرین نسخ امنیت هوشمند و آنتی ویروس در رویداد جیتکس که از تاریخ 18 الی 22 اکتبر در دبی برگزار می شود رونمایی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم"، راکاس -مدیر توسعه بازار بخش خاورمیانه این شرکت- با بیان اینکه راه اندازی نسخه 9 راهکار امنیتی ما به نوعی باز مهندسی تمامی طیف های راهکارهای امنیتی است که پیش از این ارائه شده است، گفت: با این امکان جدید به صاحبان کسب وکار و کاربران خانگی اطمینان می دهیم که از حداکثر سطح امنیتی برخوردار شوند.

وی افزود: محصولی که به آنها این فرصت را می دهد به جای تمرکز بر میزان نفوذپذیری سیستم به قدرت بخشی سیستم فناوری اطلاعاتی توجه کنند و از این طریق به افزایش بهره وری برسند.

نسخه 9 راهکار امنیت هوشمند و آنتی ویروس ESET نرم افزارهای پیشگیرانه ای هستند که به همراه راهکار نرم افزار ضد جاسوسی می توانند کلیه ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، روت کیت ها، نرم افزارهای جاسوسی و باقی بدافزارها را پیش از حمله حذف و نابود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین نسخه امنیت هوشمند ESET در جیتکس رونمایی می شود

آخرین نسخه امنیت هوشمند ESET در جیتکس رونمایی می شود