مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مهر 1394 ساعت 16:162015-10-12اقتصادي

اشتغال 3500 خراسانی در عرصه صنعت چاپ و بسته بندی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در صنعت چاپ و بسته بندی جایگاه دوم کشور را کسب کرده و اکنون 3500 نفر در این عرصه اشتغال دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سعید سرابی درمورد برگزاری چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی مشهد با اشاره به اینکه ظرفیت صنعت چاپ استان خراسان رضوی بیش از سه هزار ورق است و نیازمند توسعه تجهیزاتی این حوزه هستیم، اظهار داشت: یکی از مشکلات این صنعت مانند تمامی استان های کشور، قدیمی بودن تجهیزات آن است، چراکه ماشین آلات چاپی، جزء گرانقیمت ترین ماشین آلات صنعتی هستند.

وی با اشاره تاثیر برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی مشهد در شرق کشور، افزود: اعطای تسهیلات ارزی و ریالی مناسب و با طول زمانی بازپرداخت مناسب یک ضرورت است که البته با توجه به پویایی صنعت چاپ و خروج این صنعت از شیوه سنتی به مدیریت علمی اجتناب ناپذیر بوده و حتی آموزش های آکادمیک برای مدیران چاپخانه ها و پرسنل آنها مهم و مورد تأکید است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه با برگزاری این نمایشگاه ها، فعالان چاپ و بسته بندی با جدیدترین دستاوردهای این حوزه آشنا می شوند، تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه امکان تعامل چند سویه میان مدیران چاپخانه ها و صنایع بسته بندی را محقق و همچنین فرصت انجام فعالیت های اقماری از جمله ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 3500 خراسانی در عرصه صنعت چاپ و بسته بندی

اشتغال 3500 خراسانی در عرصه صنعت چاپ و بسته بندی