مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مهر 1394 ساعت 13:512015-10-11سياسي

اجرای بیش از 450 مصوبه در حوزه پروژه های عمرانی در قزوین


مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین گفت: در قالب کمیته های چهارگانه دفتر فنی استانداری قزوین، بیش از 450 مصوبه در حوزه پروژه های عمرانی به اجرا درآمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، پیمان پیرمرادی پیش از ظهر امروز در شورای فنی استانداری قزوین که در سالن جلسات این نهاد برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه مدیریت پروژه های عمرانی و امور فنی استانداری قزوین بیش از 8 سال برعهده دفتر فنی استانداری قزوین بود، در این مدت بیش از 450 مصوبه به اجرا درآمده است.

وی افزود: با وجود اینکه این وظیفه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری سپرده شد ولی کماکان دفتر شورای فنی استانداری قزوین وظیفه ارتقای کمی و کیفی پروژه های عمرانی را بر دوش دارد و در این زمینه تمام تلاش خود را می کند تا پروژه های عمرانی و امور فنی استان را مانند روال گذشته مدیریت کند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین با اشاره به اینکه در این مدت نظارت کافی در قالب کمیته های چهارگانه این دفتر بر پروژه های عمرانی وجود داشت عنوان کرد: در مسکن مهر استان در زمینه های مختلف از جمله کمبود کارگران ساختمانی، کیفیت مصالح ساختمانی، نظارت بر ساخت و ساز اصولی و امور مربوط به پیمانکاری نظارت های دقیقی انجام شده و مشکلات موجود در این زمینه ها برطرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 450 مصوبه در حوزه پروژه های عمرانی در قزوین

اجرای بیش از 450 مصوبه در حوزه پروژه های عمرانی در قزوین