مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 23:052015-10-10ورزشي

کرار: به ایران نمی آیم که کارتن خواب شوم؟


بازیکن عراقی استقلال که کلکسیونی از حاشیه های ریز و درشت در کارنامه اش دارد، به اعتصاب تازه اش ادامه می دهد و حاضر نیست عراق را ترک کرده و برای حضور در تمرینات استقلال به تهران بازگردد.

در مقابل مدیران استقلال هم معلوم نیست چرا تا این حد مستاصل و منفعل هستند و با یک حکم فوری، چنین مهره ای را اخراج نمی کنند.

از روزی که کرار به نشانه اعتراض به عدم پرداخت مطالباتش، ایران را ترک کرد، از طریق مدیر برنامه هایش مذاکراتی را با مسئولان استقلال شروع کرد.

او برای بازگشت دوباره به ایران شرط بزرگی داشت؛ مطالباتم را پرداخت کنید تا برگردم در غیر این صورت در عراق می مانم و برای گرفتن حق و حقوقم به فیفا شکایت می کنم.

وقتی غیبت کرار ادامه پیدا کرد، بهرام افشارزاده با کرار و مدیر برنامه هایش مذاکراتی داشت و قرار براین شد نهایت تا پنج شنبه 16 مهر مطالبات این بازیکن را پرداخت کند.

کرار نیز قول داد در صورتی که این اتفاق رخ دهد، پنج شنبه شب به ایران بازمی گردد.

درحالی که تصور می شد پس ازاین توافق شفاهی، اعتصاب کرار شکسته و حضوری دوباره در تمرینات استقلال داشته باشد، بازهم طرفین به بن بست خوردند.

مدیران آبی پوش که نتوانسته بودند مطالبات این بازیکن را تا تاریخ مذکور آماده کنند، تماسی با او نگرفتند و کرار نیز در عراق ماند!کرار هم در دنیای حرفه ای ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرار: به ایران نمی آیم که کارتن خواب شوم؟

کرار: به ایران نمی آیم که کارتن خواب شوم؟