مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 22:312015-10-10سياسي

مدیریت شهری گرگان در تامین امنیت جامعه با پلیس همکاری داشته باشد


فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: پلیس از همه ظرفیت ها و پیشنهادات مردم و مدیریت شهری استقبال می کند و مدیریت شهری می تواند در تامین امنیت در سطح جامعه با پلیس همکاری داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سیدمحمود میرفیضی، شامگاه شنبه در جلسه صحن علنی شورای شهر گرگان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نسل آینده باید قانون گرایی را بیاموزد و مدیریت شهری می تواند در این راستا کمک های فراوانی را به نیروی انتظامی داشته باشد.

وی افزود: ظرفیت های زیادی در شورای شهر و شهرداری وجود دارد و پلیس آمادگی استفاده از این ظرفیت ها را در تامین امنیت جامعه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: پلیس امروز در 3 حوزه فناوری روز، استفاده از دانش روز و بکارگیری متدینین برنامه ریزی می کند.

به گفته وی، نیروی انتظامی با تغییر و تحولات سال های گذشته جامعه محوری را در دستور کار خود قرار داده است که این روش در پلیس دنیا نیز مرسوم است.

می رفیضی افزود: امنیت جامعه در گرو امنیت مردم است و امنیت نیز امری چند وجهی است.

وی تاکید کرد: تولید امنیت زمانی اتفاق می افتد که مردم نقش خود را ایفا کنند و افزایش ارتباط با مردم، افزایش اعتماد به پلیس و در نتیجه افزایش مشارکت مردم و پلیس و بعد هم افزایش سرمایه اجتماعی را سبب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری گرگان در تامین امنیت جامعه با پلیس همکاری داشته باشد

مدیریت شهری گرگان در تامین امنیت جامعه با پلیس همکاری داشته باشد