مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 22:162015-10-10سياسي

موافقت ابتکار با برگزاری کنفرانس دائمی ریزگردها با محوریت دانشگاه چمران اهواز


معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: رییس سازمان محیط زیست کشور با استدلال های استاندار خوزستان پیشنهاد برگزاری کنفرانس بین المللی دائمی مقابله با ریزگردها در خوزستان را پذیرفت و باید با محوریت علمی دانشگاه شهیدچمران گامی مهم در این راستا برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، جلسه هماهنگی برگزاری کنفرانس ملی ریزگردها عصر امروز با حضور معاون عمرانی استانداری خوزستان و اعضاء هیئت علمی دانشگاه شهیدچمران اهواز در استانداری خوزستان برگزار شد.

سیاحی اظهار داشت: با توجه به بالا بودن میزان گرد و غبار در خوزستان، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی ریزگردها در اهواز تشکیل می شود و در آن برای ایجاد بسیج عمومی در مقابله با ریزگردها در سطح بین المللی با محوریت دانشگاه شهید چمران اهواز تلاش می شود.

وی افزود: در مقابله با پدیده نامبارک ریزگردها همه استان های درگیر باید به ارائه راهکارهای مناسب رو آورده و عزم ملی را برای حل این بحران انجام دهند.

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: بی شک صاحب نظران علمی برای یاری مسئولان خوزستان در حل بحران ریزگردها نقشی اساسی دارند و باید از راهکارها و پیشنهادات آنان به بهترین نحو استفاده شود.

وی عنوان کرد: باید با تبلیغات مناسب تمامی کشورهای درگیر با پدیده ریزگردها را دعوت به ارائه طرح ها و همکاری در زمینه حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت ابتکار با برگزاری کنفرانس دائمی ریزگردها با محوریت دانشگاه چمران اهواز

موافقت ابتکار با برگزاری کنفرانس دائمی ریزگردها با محوریت دانشگاه چمران اهواز