مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 20:562015-10-10ورزشي

هفته نخست لیگ برتر فوتبال امید کشور صبای قم به میهمانی فجر سپاسی شیراز می رود


تیم فوتبال امید صبای قم در گام نخست از بازی های دور رفت لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور در میهمانی تیم مطرح فجر سپاسی شیراز به میدان خواهد رفت.

- " از قم، صبای قم در آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید قهرمانی باشگاه های کشور بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ، قرار است در میهمانی هفته نخست برابر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز صف آرایی کند.

تیم فوتبال امید صبای قم بار دیگر در شرایطی در مسابقات فوتبال امیدهای قهرمانی باشگاه های برتر کشور به میدان می رود که در سال گذشته یکی از تیم های حاضر در لیگ دسته اول امید بود و با توجه به کسب مقام نایب قهرمانی لیگ دسته اول جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرد.

البته محدودیت سنی برخی از بازیکنان کلیدی فصل گذشته، نماینده فوتبال استان قم را برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور دستخوش تغییراتی کرده است اما مسئولان باشگاه و کادر فنی صبای قم امیدوارند صبا در لیگ برتر عملکرد موفقی داشته باشد.

صبا تاکنون در دو دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه های کشور حضور داشته است و بعد از رقابت با حریفان لیگ برتری در سال های 1390 و 1391 به لیگ دسته اول سقوط کرد و بعد از سال های 92 و 93 که در لیگ دسته اول بود با هدایت حسین گنجیان به لیگ برتر بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته نخست لیگ برتر فوتبال امید کشور صبای قم به میهمانی فجر سپاسی شیراز می رود

هفته نخست لیگ برتر فوتبال امید کشور صبای قم به میهمانی فجر سپاسی شیراز می رود