مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 19:162015-10-10سياسي

«شرح صدر»؛ از شعر امام موسی صدر برای همسرش تا ارادت افغانستانی ها به امید لبنان


یادواره شعر امام موسی صدر با عنوان "شرح صدر" برگزار شد که در آن شاعرانی از افغانستان، ایران و هندوستان سروده های خود را در وصف این اندیشمند جهان اسلام قرائت کردند.

- یادواره شعر امام موسی صدر با عنوان "شرح صدر" برگزار شد که در آن شاعرانی از افغانستان، ایران و هندوستان سروده های خود را در وصف این اندیشمند جهان اسلام قرائت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم"، یادواره شعر امام موسی صدر با نام "شرح صدر" عصر امروز 18 مهرماه با حضور محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری، علیرضا قزوه مدیر دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری، خانواده امام موسی صدر و جمعی از شاعران از کشورهای ایران، افغانستان و هندوستان در حوزه هنری برگزار شد.

مومنی شریف در ابتدای این مراسم به نقش امام موسی صدر در لبنان و جهان تشیع اشاره کرد و گفت: از سال های قدیم علمای جبل عامل با سفر به ایران در طراحی و تبیین فرهنگ شیعه نقش بزرگی داشتند که این امر امروز نیز جلوه گری می کند.

امام موسی صدر نیز با سفر خود به لبنان این نقش را در لبنان ایفا کرد.

در واقع این آدم های آسمانی طرحی نو درانداختند.

وی ادامه داد: از افتخارات ما و شیعیان لبنان است که خود را وامدار امام موسی صدر می دانند و امیدواریم که بتوانیم گام موثری در معرفی ایشان برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شرح صدر»؛ از شعر امام موسی صدر برای همسرش تا ارادت افغانستانی ها به امید لبنان

«شرح صدر»؛ از شعر امام موسی صدر برای همسرش تا ارادت افغانستانی ها به امید لبنان