مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 19:012015-10-10سياسي

فرمانده سپاه اردبیل: تدبیر لازم در اجرای پروژه ها هزینه آن را به حداقل می رساند


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اجرای پروژه ها با تدبیر و برنامه ریزی های درست زمینه ای را فراهم می آورد تا پرت منابع و کاهش هزینه ها به انجام برسد.

- " از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء وابسته به سپاه تلاشش بر این است تا با کمترین هزینه بیشترین سرعت عمل را در اجرای پروژه ها با کیفیت و بهره وری بالاتر انجام دهد.

وی با بیان اینکه باید مدیران این استان با تعصب و تعلق خاطر به توسعه همه جانبه در مسیر خدمت رسانی حاضر باشند، تصریح کرد: ما مردمان شریف، معتقد و ولایتمداری را در این استان از شمال زرخیز گرفته تا جنوب با منابع غنی معدنی و کشاورزی شاهد هستیم و بهتر است از این همه منابع و ظرفیت ها به بهترین شکل استفاده کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا در اجرای پروژه ها و عقد قراردادها از توان مشاوره ای حقوق دانان با تجربه و متخصص استفاده کنند و در کنار آن تلاششان بر این باشد تا پروژه را با آینده نگری به انجام برسانند.

بابازاده گفت: در کنار غنیمت شمردن فرصت ها و توجه به ترتیب کارها بهتر است فرصت های اجرای پروژه ها و انجام بهتر امور را از دست ندهیم چرا که هر لحظه قصور ما زمینه عقب ماندگی این استان را در رق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه اردبیل: تدبیر لازم در اجرای پروژه ها هزینه آن را به حداقل می رساند

فرمانده سپاه اردبیل: تدبیر لازم در اجرای پروژه ها هزینه آن را به حداقل می رساند