مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 19:002015-10-10سياسي

تاکنون در جلسات یکتا شرکت نکردم


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن تاکید بر خودکفایی مددجویان تحت پوشش این نهاد، گفت: کمیته امداد با پرداخت وام سعی بر خودکفایی افراد تحت پوشش دارد از این رو در سال گذشته هم بالغ بر 120 هزار نفر خودکفا شده اند.

پرویز فتاح در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درخصوص وضعیت اشتغال افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، گفت: اصلی ترین ماموریت کمیته امداد امام خمینی (ره) اشتغال و خودکفایی افراد تحت پوشش است زیرا مابقی مسیرها به نتیجه منطقی نمی رسد، پرداخت مستمری به افراد تحت پوشش و وابسته ساختن این افراد به کمیته امداد امام خمینی(ره) به صورت مدام و همیشه میسر نمی شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه خانواده های تحت پوشش توانمندی های بسیاری دارند، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) توانایی افراد تحت پوشش را شناسایی کرده است، از این جهت کمیته امداد امام خمینی(ره) در برنامه ریزی های خود آموزش به این افراد در سازمان های فنی و حرفه ای و غیره را مورد نظر قرار داده است.

خودکفایی بیش از 120 هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امدادوی از ارائه وام قرض الحسنه به این افراد خبر داد و گفت: با پرداخت وام سعی بر اشتغال زایی و خودکفایی افراد تحت پوشش داریم، این اقدام به صلاح خانواده ها و دولت نیز هست، در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون در جلسات یکتا شرکت نکردم

تاکنون در جلسات یکتا شرکت نکردم