مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 18:462015-10-10اقتصادي

پورتال جدید فن بازار در استان لرستان انجام می شود


معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری پردیس گفت: اولین شورای فن بازار منطقه ای در لرستان تشکیل و پورتال جدید فن بازار در استان لرستان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حسین صابری عصر امروز در مراسم افتتاح اولین فن بازار منطقه‎ای لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، بابیان اینکه ما به فن بازار احتیاج داریم، اظهار داشت: یکی از مهم‎ترین مشکلات کشور در بحث اقتصاد، نوآوری است.

وی افزود: محصولات نوآورانه و جدید، محصولاتی است که برای مشتری جذابیت داشته باشد و به طور مداوم عرضه شود اما به این موضوع کمتر توجه شده است.

معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری پردیس عنوان کرد: نوآوری چرخه اقتصاد را تقویت می کند بنابراین فن بازارمی تواند در حوزه های دیگر این وظیفه را بر عهده بگیرد.

وی با اشاره به اینکه فن بازار می تواند بین نهادهای علمی، فناوری، صنعتی و پژوهشی هم افزایی به وجود بیاورد، بیان کرد: شاید نهادی در این استان و استان های دیگر وجود نداشته باشد که همه دستگاه های علمی، پژوهشی و فناوری کنار هم جمع شوند و در حوزه های تبادل فناوری باهم صحبت کنند، مسائل را مطرح، جمع بندی و به مرکز منتقل کنند بنابراین فن بازار می تواند این نقش را ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورتال جدید فن بازار در استان لرستان انجام می شود

پورتال جدید فن بازار در استان لرستان انجام می شود