مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 17:362015-10-10سياسي

90 درصد بازی های یارانه ای وارداتی است


رییس دانشگاه هنر تبریز با اشاره به اینکه 90 درصد بازی های یارانه ای وارداتی است، گفت: غفلت در تولید آثار فاخر با موضوع فرهنگ و هنر بومی و اسلامی می تواند سبک زندگی ما را نابود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دکتر محمد علی کی نژاد در اختتامیه اولین جشنواره هنرهای دیجیتال و همراه که به میزبانی این دانشگاه برگزار شد با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 90 درصد بازی های یارانه ای از خارج از کشور وارد می شود، گفت: این آمار واقعاً تاسف آور است و باید تلاش کرد که تولیدات رایانه ای با محوریت دینی، انقلابی و فرهنگ ایرانی بیش از پیش افزایش یابد.

وی افزود: سبک زندگی غربی در فرآیند جهانی شدن به راحتی از طریق بازی های رایانه ای وارد جامعه و خانواده ها شده و فرزندان ما با این بازی ها رشد پیدا می کنند.

به گفته وی ، غفلت در تلاش برای تولید آثار فاخر با موضوع فرهنگ و هنر بومی و اسلامی می تواند سبک زندگی فعلی ما را نابود کرده و این سبک زندگی به راحتی در فرآیند جهانی شدن حل شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره ابراز کرد: خوشبختانه تولیدات جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اسلامی و به ویژه کشورهای جهان سوم با استقبال خوبی مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد بازی های یارانه ای وارداتی است

90 درصد بازی های یارانه ای وارداتی است