مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 17:212015-10-10اجتماعي

استعدادهای برتر هرمزگان از مزایای بیمه تامین اجتماعی برخودار می شوند


مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان از نحوه تحت پوشش قرار گرفتن نخبگان و استعدادهای بر تر این استان برای استفاده از مزایای بیمه تامین اجتماعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سید فاضل حیدری بلوکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر این اساس، نخبگان و استعدادهای بر تر به افرادی اطلاق می شود که مشمول طرح های حمایتی بنیاد ملی نخبگان قرار داشته و به عنوان پژوهشگر بدون رابطه مزدبگیری با این بنیاد شاغل محسوب شوند.

وی در ادامه بیان داشت: افراد مذکور باید از سوی بنیاد ملی نخبگان استان معرفی شوند و مشمول هیچ یک از صندوق های بیمه و بازنشستگی نباشند.

مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان ادامه داد: این افراد نباید تحت پوشش مقررات حمایت خاص قرار داشته باشند تا بتوانند از این طرح استفاده کنند.

حیدری بلوکی افزود: متقاضیان می بایست پس از معرفی بنیاد ملی نخبگان شخصا نسبت به ارائه درخواست اقدام کنند که در این رابطه شعبه سه بندرعباس برای رسیدگی به امور نخبگان و استعدادهای بر تر آمادگی دارد.

وی عنوان کرد: پس از ثبت معرفی نامه و درخواست افراد معرفی شده، متقاضیان مربوطه جهت انجام معاینات پزشکی قبل از انعقاد قرارداد درصورت لزوم به کمیسیون پزشکی معرفی می شوند که پس از وصول نتیجه معاینات، قرارداد بیمه منعقد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادهای برتر هرمزگان از مزایای بیمه تامین اجتماعی برخودار می شوند

استعدادهای برتر هرمزگان از مزایای بیمه تامین اجتماعی برخودار می شوند