مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 16:312015-10-10اجتماعي

تولید کتاب های گویا در کانون پرورش فکری کشور


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور از تولید کتاب های گویا باهدف استفاده از فناوری های نوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علیرضا حاجیان زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران، بابیان اینکه تاکنون 20 عنوان کتاب الکترونیک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور تولیدشده، اظهار داشت: تا پایان سال جاری 10 عنوان کتاب الکترونیکی نیز تولید و به پنج زبان ترجمه می شود.

وی بابیان اینکه کودکان نابینا هم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عضویت دارند، تصریح کرد: تولید کتاب های گویا یکی از برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور است.

حاجیان زاده با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای همه کودکان برنامه ریزی کرده است، افزود: برای کودکان و نوجوانان با نیازهای خاص و دارای مشکلات جسمی حرکتی و نابینا و .

، مراکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پنج کانون در تهران راه اندازی شده است و تا پایان سال جاری در تمام مراکز استان ها راه اندازی می شود.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور از راه اندازی سامانه تلویزیون اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور (IPTV) در روز دوشنبه بیستم مهر 94 در تهران خبر داد و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با راه اندازی این تلویزیون، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کتاب های گویا در کانون پرورش فکری کشور

تولید کتاب های گویا در کانون پرورش فکری کشور