مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 15:512015-10-10اقتصادي

رییس کارگروه امنیت غذایی سمنان: زمینه صادرات مرغ از سمنان فراهم می شود


رییس کارگروه سلامت و امنیت غذایی سمنان گفت: با ارتقا و کسب مجوزهای لازم در کشتارگاه صنعتی سمنان، زمینه صادرات مرغ از این شهرستان فراهم می شود.

- " از سمنان، ظهر امروز به مناسبت هفته دامپزشکی، فرماندار و رییس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان به اتفاق رییس دامپزشکی شهرستان، رییس اداره جهاد کشاورزی، معاون بانک کشاورزی استان و جمعی از کارشناسان ذی ربط، از کشتارگاه طیور سمنان بازدید کردند.

رییس کارگروه سلامت و امنیت غذایی سمنان در ابتدای این جلسه ضمن تبریک هفته دامپزشکی و تقدیر از تلاش های مجموعه دامپزشکی در راستای تأمین سلامت دام و طیور و گوشت توزیعی مورد تأیید و بهداشتی در شهرستان، بر حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی و به ویژه تکمیل چرخه تولید در حوزه شهرستان در بخش مرغ تأکید کرد.

سیدعباس دانایی گفت: باید با فراهم آوردن زمینه اخذ استاندارهای ویژه در خصوص کشتار و بسته بندی محصولات مرغ در شهرستان سمنان، بستر توسعه صادرات مرغ را فراهم کنیم.

وی با اشاره به نقش کشتارگاه سمنان به عنوان قدیمی ترین کشتارگاه استان در تکمیل چرخه تولید مرغ، بر تأمین بخشی از نقدینگی و تسهیلات بانکی و سرمایه در گردش و تجهیز و به روزآوری تجهیزات و وسایل صنعتی موردنیاز در این بخش تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کارگروه امنیت غذایی سمنان: زمینه صادرات مرغ از سمنان فراهم می شود

رییس کارگروه امنیت غذایی سمنان: زمینه صادرات مرغ از سمنان فراهم می شود