مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 15:502015-10-10اقتصادي

نرخ های نجومی اجاره بهای ادارات


بی تدبیری ها و نبود فضای مناسب برای اسکان ادارات استان،متاسفانه از سال های گذشته وجود داشته و با وجود اینکه از ابتدای تشکیل استان پیش بینی می شد این وضعیت هر ساله بهتر شود ولی همچنان به قوت خود باقی مانده و در نتیجه موجب هدر رفت بیت المال و پر شدن جیب موجران شده است.

- بیش از یازده سال از تاسیس خراسان شمالی می گذرد و ادارات در اوایل تاسیس استان به علت اینکه ظرفیت ها و امکانات مناسب برای تشکیل ادارات کل فراهم نبود در همان ابتدای کار مجبور شدند در محل ارگان های شهرستان بجنورد اسکان پیدا کنند و برخی از ادارات نیز که از وضعیت اعتباری بهتری برخوردار بودند نیز مستاجری را به ادغام با ادارات شهرستانی ترجیح دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک خراسان شمالی "طی سال های گذشته بحث اختصاص سایت اداری برای اسکان ادارات در شهرستان بجنورد مرکز استان مطرح شد که شروع پیگیری آن را می توان در زمان محمد حسین جهانبخش استاندار وقت در سال 87 دانست که در جلسه شورای اداری استان سازمان مسکن و شهرسازی را مکلف به ارائه طرح های لازم و برنامه ریزی در آن جهت نمود.

پس از آن نیز ابوطالب شفقت استاندار وقت در نشست برنامه ریزی و توسعه استان با اولتیماتوم به ادارات مستاجر خواستار ساخت بنا توسط ادارت دولتی و پایان مستاجری شد که این نیز علارغم تاکیدات ویژه زیاد تحقق پیدا نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ های نجومی اجاره بهای ادارات

نرخ های نجومی اجاره بهای ادارات