مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 15:462015-10-10سياسي

متن کامل مصوبه کمیسیون های اصلی و فرعی بررسی کننده طرح "برجام"


متن کامل گزارش کمیسیون امنیت ملی و 5 کمیسیون فرعی رسیدگی کننده به طرح "اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام" در خبرگزاری تسنیم منتشر شد.

- متن کامل گزارش کمیسیون امنیت ملی و 5 کمیسیون فرعی رسیدگی کننده به طرح "اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام" در خبرگزاری تسنیم منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم"، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته فوریت طرح "اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام" را مورد بررسی قرار دادند.

وکلای ملت در ابتدا دوفوریت این طرح را رد کردند اما در نهایت با یک فوریت طرح مذکور موافقت کردند.

هیئه رییسه مجلس نیز همان روز این طرح را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان کمیسیون اصلی و کمیسیون های اقتصادی، فرهنگی، صنایع، انرژی و کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی ارجاع داد.

متن کامل گزارش کمیسیون های اصلی و فرعی رسیدگی کننده به طرح "اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام" در خبرگزاری تسنیم" منتشر شد که به شرح زیر است:گزارش یک فوریتی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به مجلس شورای اسلامی طرح یک فوریتی اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن کامل مصوبه کمیسیون های اصلی و فرعی بررسی کننده طرح "برجام"

متن کامل مصوبه کمیسیون های اصلی و فرعی بررسی کننده طرح "برجام"