مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 15:462015-10-10سياسي

202 طرح از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تا پایان امسال تکمیل می شود


مشاور عالی استاندار کرمانشاه با اشاره به یک هزار و 193 طرح مصوب سفر رهبری به استان کرمانشاه گفت: تا پایان امسال 202 طرح دیگر از مصوبات سفر رهبری به استان کرمانشاه تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، جعفر همتی در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه که امروز در مجتمع فرهنگی هنری انتظار برگزار شد، اظهار داشت: یک هزار و 193 طرح در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه با هشت هزار میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسید که تا پایان سال گذشته دو هزار و 300 میلیارد تومان آن محقق شده است.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه عملیات اجرایی 791 طرح از یک هزار و 193 طرح به پایان رسیده است، افزود: تا پایان امسال 202 طرح با 400 میلیارد تومان دیگر تکمیل می شود.

وی با اشاره به اینکه تخصیص اعتبار برای اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری در شرایط سخت اقتصادی در حال انجام است، گفت: با وجود این شرایط مقام معظم رهبری نسبت به اجرا شدن مصوبات سفر بسیار حساس هستند.

همتی تعریض گردنه پاتاق با 180 میلیارد تومان و مهار آبهای استان کرمانشاه را از مصوبات سفر رهبری اعلام و بیان کرد: راه آهن غرب، 14 طرح توسعه ای و زیرساختی با 924 میلیارد تومان، تخصیص خط اعتباری 700 میلیارد تومانی برای پرداخت تسهیلات به شرکت و کارخانه ها و 90 میلیارد تومان اعتبار برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

202 طرح از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تا پایان امسال تکمیل می شود

202 طرح از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تا پایان امسال تکمیل می شود