مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 12:562015-10-10اجتماعي

آمادگی همکاری در زمینه معماری نوین و مصرف بهینه آب با کشور فنلاند را داریم


استاندار همدان با بیان اینکه توسعه گردشگری با حفظ محیط زیست سالم در اولویت است، گفت: آمادگی همکاری در زمینه معماری نوین و مصرف بهینه آب با فنلاند را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدناصر نیک بخت پیش از ظهر امروز در دیدار با سفیر فنلاند در ایران اظهار داشت: سفیر فنلاند داوطلبانه علاقمند به حضور در ایران بودند که این امر توجه سفیر به ایران و علاقمندی به این سرزمین را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه همدان تاریخی ترین، کهن ترین و پرسابقه ترین استان ایران است، افزود: شهر همدان 500 سال پایتخت امپراطوری ایران بوده که به همین دلیل آثار تاریخی و باستانی بسیاری حتی قبل از تاریخ به تعداد هزار و 800 اثر را در استان همدان داریم.

وی با بیان اینکه شهردار همدان موجباتی را برای بازدید سفیر فنلاند در ایران از آثار تاریخی همدان فراهم کند، گفت: همدان به لحاظ شرایط آب و هوایی با سایر استان های کشور تفاوت بسیاری دارد، همدان دارای هوای چهار فصل بوده که برای گردشگران جاذبه ایجاد می کند.

نیک بخت با اعلام اینکه توسعه گردشگری در کنار حفظ محیط زیست سالم از اولویت های استان همدان محسوب می شود، گفت: اگر به محیط زیست توجه نکرده و تنها گردشگری را ملاک قرار دهیم به طور قطع محیط زیست آسیب دیده و چهار فصل بودن را از دست می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی همکاری در زمینه معماری نوین و مصرف بهینه آب با کشور فنلاند را داریم

آمادگی همکاری در زمینه معماری نوین و مصرف بهینه آب با کشور فنلاند را داریم