مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 12:212015-10-10اقتصادي

70 تن فرآورده دامی غیرمجاز در مشهد معدوم شد


در یک ماه گذشته 70 تن فراورده دامی‎غیرمجازی که توسط 15 اکیپ نظارتی کشف شده بود، معدوم شد.

- بهروز خسروی نیا در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس"، اظهار داشت: شبکه دامپزشکی مشهد در حوزه های کمک به تولید، بهبود اقتصاد، بهداشت و سلامت دام فعالیت می کند.

وی افزود: برخی بیماری های واگیردار و انگلی دامی وجود دارد که سبب تلفات می شود و اگر هم کشنده نباشد خسارات زیادی در حوزه دامی وارد می کند.

مدیر شبکه دامپزشکی مشهد به میزان دام این شهر اشاره و گفت: 10 درصد دام کشور در خراسان رضوی است، مشهد نیز یک هفتم دام سبک و یک پنجم دام سنگین استان در مشهد تولید می شود.

خسروی نیا تصریح کرد: در سطح شهرستان مشهد بیش از 10 هزار واحد صنفی داریم که توسط 15 اکیپ ثابت و سیار نظارت می شود و هیچگونه کوتاهی در این رابطه مشاهده نشده و در یک ماه گذشته 70 تن فرآورده دامی غیرمجاز را معدوم کرده ایم.

وی تأکید کرد: با توجه به جمعیت میلیونی زائران امام رضا(ع) در طول سال، خوشبختانه شاهد رضایت مندی بالای مردم از کیفیت بالای فرآورده های دامی بودیم و این مهم را از عنایات امام رضا(ع) می دانیم.

مدیر شبکه دامپزشکی مشهد در رابطه با زمان راه اندازی بازار مشترک دام سبک و سنگین مشهد گفت: این بازار در جاده سیمان راه اندازی می شود، اما زمان دقیق بهره برداری آن هنوز مشخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 تن فرآورده دامی غیرمجاز در مشهد معدوم شد

70 تن فرآورده دامی غیرمجاز در مشهد معدوم شد