مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 11:462015-10-10حوادث

میزان خسارت ناشی از آتش سوزی در دزفول 21 درصد کاهش یافت


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: از ابتدای امسال و با توسعه خدمات آتش نشانی در دزفول میزان حوادث مرتبط با خدمات امداد و آتش نشانی در این شهرستان بیش از 21 درصد کاهش یافته است.

- عبد الحسین معظم فر در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در دزفول"، اظهار داشت: تامین امنیت شهروندان و توسعه خدمات سازمان آتش نشانی دزفول با همکاری شهرداری و دیگر بخش های خدماتی و اجرایی شهرستان به یکی از محورهای مهم امسال این سازمان تعیین شده است.

وی گفت: توجه به توسعه خدمات آموزشی اعضا یک نیاز مهم این سازمان در توسعه خدمات و گسترش فعالیت های امدادی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول عنوان کرد: از ابتدای امسال و با توسعه خدمات آتش نشانی در شهرستان میزان حوادث مرتبط با خدمات امداد و آتش نشانی در دزفول بیش از 21 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: این کاهش آمار میزان حوادث در بخش های مختلف خدمات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول و در تمام شهرستان به ثبت رسیده است.

معظم فر بیان کرد: هم چنین با هدف توسعه خدمات آموزشی سازمان آتش نشانی و خدمات آموزشی این نهاد در شهرستان، طرح توان افزایی و ارایه خدمات آموزشی و امدادی مناسب به اعضا این نهاد اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان خسارت ناشی از آتش سوزی در دزفول 21 درصد کاهش یافت

میزان خسارت ناشی از آتش سوزی در دزفول 21 درصد کاهش یافت