مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 11:312015-10-10فرهنگي

کمال تبریزی: در سینما با فقر بازیگر مواجه هستیم


کمال تبریزی کارگردان سینما و تلویزیون معتقد است که در سینما و تلویزیون در بخش های مختلف امکانات خوبی داریم اما در بازیگری امکانات ما بسیار محدود است و به نوعی در فقر به سر می بریم و باید توجه داشته باشیم که یک بازیگر خوب باید از توانایی و استعدادهای خوبی برخوردار باشد.

- "، کمال تبریزی کارگردان تلویزیون  و سینمای ایران که داوری مسابقه اعجوبه های ایرانی را برعهده داشت گفت: زمانیکه برای اولین بار برای داوری چنین مسابقه ای آن هم به صورت مجازی که برای اولین بار در دنیا اتفاق می افتد را عهده دار شدم فکر نمی کردم با این همه استقبال مواجه شود.

وی ادامه داد: زمانیکه آثار ارسال شده را دیدم متعحب شدم که چطور ممکن است آدم هایی در دورافتاده ترین نقاط کشور از استعدادهای خوبی برخوردار باشند.

کارگردان طعم شیرین خیال همچنین گفت: به جرات می گویم که باید به چنین استعدادهایی افتخار کرد زیرا این ها خودساخته هستند و با استعدادهای شخصی خود رشد کرده اند.

تبریزی ادامه داد: بی شک چنین استعدادهایی می تواند موجب کشف استعداد ها شود زیرا همانطور که می دانید در سینما و تلویزیون  در بخش های مختلف امکانات خوبی داریم اما در بخش بازیگری امکانات ما بسیار محدود است و به نوعی در فقر به سر می بریم زیرا یک بازیگر خوب باید از توانایی و استعدادهای خوبی برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمال تبریزی: در سینما با فقر بازیگر مواجه هستیم

کمال تبریزی: در سینما با فقر بازیگر مواجه هستیم