مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 10:502015-10-10حوادث

184شکارچی متخلف در آذربایجان شرقی دستگیر شدند


مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: 184 متخلف شکار و صید در شش ماهه نخست سال جاری توسط ماموران یگان حفاظت این اداره کل دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حمید قاسمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با تشکیل 127 فقره پرونده، متخلفان زیست محیطی به مراجع قضایی معرفی و 110 میلیون و 275 هزار ریال جریمه نقدی از آنان دریافت و به خزانه واریز شد.

وی بیشترین تخلف را مربوط به تخریب محیط زیست به تعداد 78 مورد برشمرد و اظهار کرد: جنگل، مرتع، برداشت نمک و تخریب منطقه فسیلی مواردی است که در فهرست این تخلف ها قرار دارد.

قاسمی تعداد زنده گیری پرندگان توسط متخلفان صید و شکار را 69 مورد شامل پرندگان سارگپه، طوطی، جغد، سهره، عقاب، شاه بوف، دلیجه، کلاغ، کبک، بوتیمار و حواصیل برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: این پرندگان پس از اطمینان از سلامت آنها توسط کارشناسان محیط طبیعی و نیروهای یگان حفاظت این اداره کل در زیستگاه های مناسب رهاسازی شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: از متخلفان 32 مورد قلاب، تور ماهیگیری، لنسر، قفس، قایق، فشنگ، کمر، دام، 17 قبضه سلاح شکاری مجاز تک لول، دو لول، گلوله زنی خفیف، برنو و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شده است.

وی با اشاره به اصل 50 قانون اساسی که حفاظت از محیط زیست را وظیفه همگانی می داند ، ابراز امیدواری کرد که با همدل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

184شکارچی متخلف در آذربایجان شرقی دستگیر شدند

184شکارچی متخلف در آذربایجان شرقی دستگیر شدند