مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 10:412015-10-10دانش

عملکرد تیم های منتخب ورزشی دانشگاه آزاد کرمان بررسی شد


در نشست هم اندیشی مسئولان تربیت بدنی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، عملکرد تیم های مختلف ورزشی دانشگاه آزاد استان کرمان بررسی شد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه های خبرگزاری دانشجو"، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، در نشست هم اندیشی مسئولان تربیت بدنی واحدهای استان کرمان عملکرد تیم های منتخب ورزشی استان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در در ابتدای این نشست محمود آقاجانی، رییس دبیرخانه هیات امنای استان کرمان خواستار تلاش مضاعف این افراد در پیشبرد اهداف دانشگاه در بخش تربیت بدنی و فوق برنامه ورزشی شد.

علی اکبر ثابتی پور، رییس شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی استان نیز با بیان نتایج بدست آمده توسط تیمهای ورزشی استان نتایج بدست آمده را خوب ارزیابی کرده و به بررسی نتایج پرداخت.

رییس هیات والیبال کرمان خواستار برگزاری جشنواره ورزشی (بانوان و آقایان) در بخش دانشجویی و در تمام واحد ها بصورت همزمان شده و بیان داشت: باید این جشنواره طبق آیین نامه ارسالی برگزار شود؛ ضمن آنکه مسابقات ورزشی دانشجویان استان نیز در دو گروه الف و ب به ترتیب آواخر بهمن ماه و اواخر اسفندماه برگزار می شود.

بررسی هزینه آماده سازی و اعزام تیم های ورزشی از سرانه ورزشی دانشجویی و نحوه استفاده از سرپرست و کادر مربیگری از دیگر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد تیم های منتخب ورزشی دانشگاه آزاد کرمان بررسی شد

عملکرد تیم های منتخب ورزشی دانشگاه آزاد کرمان بررسی شد