مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 10:162015-10-10ورزشي

جوانان دو و میدانی کار لرستانی در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور پیدا می کنند


رییس هیئت دو و میدانی استان لرستان گفت: در رده جوانان 3 ورزشکار و در رده نوجوانان 2 ورزشکار دو و میدانی کار لرستانی در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت می کنند.

- علی کریمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم از خرم آباد،" اظهار داشت: با توجه به اینکه سال های گذشته، هیچ اقدامی در رابطه با استعدادیابی در زمینه ورزش دو ومیدانی در استان انجام نشده بود، در دو سال گذشته با تشکیل کمیته تخصصی استعدادیابی به شناسایی استعدادهای استان در رشته ورزشی دو ومیدانی پرداخته شد.

وی افزود: برای نخستین بار در استان، مدرسه دو ومیدانی بانام آرین را در استان احداث کردیم که در آن استعدادیابی 200 نفر از نونهالان، نوجوانان و جوانان استان انجام شده است.

رییس هیئت دو ومیدانی عنوان کرد: مربیان متخصص دو ومیدانی ما به طور هفتگی به همه شهرستان های استان سرکشی می کنند و از رؤسای هیئت های ورزشی شهرستان ها درخواست می کنند که افراد مستعد در رشته دو ومیدانی را معرفی کنند تا از این افراد تست گرفته شود که در صورت برخورداری از استعدادهای لازم برای پیشرفت در این رشته ورزشی، تحت حمایت و آموزش هیئت دو ومیدانی استان لرستان قرار می گیرند.

وی بیان کرد: یک ورزشکار نونهال استان لرستان بنام محمدباقری که امروز از ملی پوشان دو ومیدانی کشور است و به مسابقات آسیایی نیز اعزام می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان دو و میدانی کار لرستانی در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور پیدا می کنند

جوانان دو و میدانی کار لرستانی در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور پیدا می کنند