مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 10:152015-10-10اقتصادي

رییس جمهور: فاصله زمانی «توافق و اجرای توافق» برای اقتصاد دردسرآفرین است (6)


در کنار مسئله کاهش نفت با مشکل دیگری مواجه شدیم و آن زمان بین توافق و اجرای توافق است که آن را قبلا کوتاه پیش بینی کرده بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای روحانی افزود: در چارچوب توافق ابتدا در لوزان در فروردین به توافق رسیدیم و در ادامه راه در تیر ماه به توافق دست یافتیم.

وی ادامه داد: انتظار این بود در تیر ماه وقتی ما به توافق رسیدیم بعد از چند هفته شاهد اجرا باشیم، پیش بینی های قبلی نیز همین بود، نه تنها پیش بینی ایران بلکه پیش بینی همه این بود.

رییس جمهور تصریح کرد: افراطیون امریکا سنگی جلو این راه انداختند و موضوع هسته ای که بین المللی و برای کشورها یک موضوع ملی بود در امریکا به خطا این موضوع به یک موضوع ملی تبدیل شد و این یکی از خطاهای بزرگ در سیاست خارجی امریکاست که یک موضوع ملی و بین المللی به یک دعوای حزبی تبدیل شد.

وی ادامه داد: البته انتخابات با همه زیبایی ها در همه کشور ها دردسرهایی را هم به همراه خودش می آورد، در امریکا به خاطر در آستانه انتخابات قرار گرفتن دچار این فراز و نشیب شدند .

آقای روحانی اضافه کرد: در ایران هم اگر فراز و نشیب مختصری هست باز موضوع انتخابات است.

وی ادامه داد: موضوع انتخابات باعث شد مسئله در امریکا به یک مسئله حزبی تبدیل شود و بخواهند که این توافق به کنگره ارجاع شود در حالی که ربطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: فاصله زمانی «توافق و اجرای توافق» برای اقتصاد دردسرآفرین است (6)

رییس جمهور: فاصله زمانی «توافق و اجرای توافق» برای اقتصاد دردسرآفرین است (6)