مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 08:352015-10-10سياسي

روایت سید احمد خمینی از حادثه منا


سعودی ها تیم اداره کننده حج کشورمان را محدود کرده بود و خیلی هم این موضوع برایشان اهمیت نداشت، انگار نه انگار که فاجعه ای برای یک جامعه انسانی رخ داده است - عصر روز پنجشنبه با یک ساعت تاخیر هواپیمای حامل حجاج ایرانی در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به زمین نشست.

زمان فرود به وقت تهران 30: 15 دقیقه بود.

در این هواپیما که از مدینه منوره پرواز کرده بود، دکتر سیدعلی مرعشی، رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر نیز حضور داشت.

تعدادی از مسئولان وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر به منظور استقبال از رییس مرکز پزشکی حج و زیارت در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) حاضر شده بودند؛ خبرنگاران و عکاسان رسانه های شنیداری، دیداری و مکتوب نیز به منظور انتشار آخرین روایات از زبان فرمانده تیم درمانی حج در سالن انتظار بال غربی فرودگاه جمع شده بودند.

انتقال بیش از 400 مجروح به بیمارستان هادکتر سیدعلی مرعشی، رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر بلافاصله پس از ورود در جمع خبرنگاران حاضر شد و به بیان آخرین جزییات خدمات ارایه شده در حج پرحادثه 94 به زائران پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشهروند ، مرعشی به فعالیت های امدادگران و کادر پزشکی و پرستاری جمعیت هلال احمر پس از حادثه منا اشاره کرد و گفت: با وجود محدودیت هایی که بود، خودروهای آمبولانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سید احمد خمینی از حادثه منا

روایت سید احمد خمینی از حادثه منا