مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 03:462015-10-10سياسي

رشادت های سردار


قطعا شهادت سردار همدانی جریان و روح جدیدی در کالبد جبهه مقاومت خواهد دمید و ما ان شاءالله شاهد تاثیرات چشمگیر این خون پاک در مبارزه میدانی خود با تروریست ها در آینده نزدیک خواهیم بود.

- " روزنامه جام جم در یادداشتی به مناسبت شهادت سردار دلاور اسلام، شهید حسین همدانی  نوشت: سردار همدانی که از فرماندهان صاحب نام و پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و پس از آن بود، منشا خدمات ارزنده ای بود و تجارب ذی قیمتی در حوزه های نظامی و امنیتی داشت و با استعداد و خلاقیت بالای خود این تجربه ها را به درس هایی برای عمل بومی تبدیل کرده بود.

یکی از مهم ترین کارکردهای فرماندهان مشابه همدانی این است که ضمن توجه به دانش بشری در حوزه علوم نظامی و دفاعی، از معیارها و ملاک های بومی خودمان حداکثر بهره را می گیرند که در این زمینه می توان به بهره گیری از فرهنگ اهل بیت(ع)، آموزه های قرآن کریم، نهج البلاغه و همین طور سیره و عملکرد رسول مکرم اسلام(ص) و حضرت امیر و امام حسین علیهم السلام اشاره کرد.

همه اینها آموزه هایی بود که سردار همدانی از آنها بهره گرفت تا تجاربی را که در دوران دفاع مقدس، در امنیت کردستان و بعد از جنگ هم در مسئولیت های بسیار سطح بالایی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کسب کرده بود به درس هایی بومی برای دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشادت های سردار

رشادت های سردار