مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 02:302015-10-09سياسي

ماهنامه «فناوری فضایی» منتشر شد


شماره یک ماهنامه علمی، خبری و تحلیلی فناوری فضایی به مناسبت هفته جهانی فضا، حاوی مطالب جذاب و متنوعی در حوزه فضا و فناوری های فضایی، آخرین اکتشافات و پیشرفت های این حوزه، منتشر شد.

تاکنون 26 شماره از فناوری فضایی منتشر شده است اما این نخستین شماره ماهنامه فناوری فضایی است که همزمان با آخرین روزهای هفته جهانی فضا به روی گیشه ای مطبوعاتی سراسر کشور می رود.

ماهنامه فناوری فضایی را دفتر امور فضایی موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی به سردبیری عباس خاراباف، کارشناس و روزنامه نگار هوافضا منتشر می کند.

تاریخ انتشار علمی، خبری و تحلیلی فناوری فضایی 15 مهر 1394 است و علاقمندان می توانند از همین امروز در سراسر ایران این مجله جذاب را تهیه کنند.

جنگ احتمالی ابرقدرت ها در فضاماهنامه علمی، خبری و تحلیلی فناوری فضایی، نخست با بخش تازه ها شروع می شود که در آن آخرین اخبار حوزه فناوری فضایی نگارش شده اند.

آیا آمریکا برای دفاع از خود مرکز جنگ فضایی تاسیس می کند؟ برنامه های دفاعی فضایی روسیه چیست؟ جدیدترین مهمان ایستگاه فضایی چه کسی است؟ پاسخ این سوالات را در بخش تازه های شماره یک ماهنامه علمی، خبری و تحلیلی فناوری فضایی بخوانید.

چشم های آسمان چگونه می بینند؟یکی از بخش های دیدنی و خواندنی ماهنامه علمی، خبری و تحلیلی فناوری فضایی، تازه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهنامه «فناوری فضایی» منتشر شد

ماهنامه «فناوری فضایی» منتشر شد