مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 02:162015-10-09اجتماعي

ایجاد مشکل برای مردم با محدود کردن برگزاری امتحان در مراکز آموزش از راه دور


معاون پژوهشی وزارت آموزش و پرورش گفت: عدم برگزاری امتحانات در مراکز آموزش از راه دور در سپردن امور مردم به دست خود مردم ایجاد اختلال و مشکلاتی ایجاد کرده بود، - با اعمال نظارت ها می توان امتحانات را در مراکز آموزش از راه دور برگزار کرد.

حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم" در خصوص بازگشت امتحانات به مراکز آموزش از راه دور و اقدامات برای جلوگیری از تخلفات اظهار داشت: چند سال قبل شورای عالی آموزش و پرورش مصوبه ای را مبنی بر عدم برگزاری امتحانات توسط مراکز آموزش از راه دور تصویب کرد اما این مصوبه در سپردن امور مردم به دست خود مردم ایجاد اختلال می کرد به عبارت دیگر فرآیندها را تسهیل نکرد و موجب بروز مشکلاتی جدید شد.

وی افزود: شورای عالی آموزش و پرورش در بررسی مصوبه خود به این نتیجه رسید باید به مدارس آموزش از راه دور که مدیر دولتی دارند اجازه برگزاری امتحانات داد.

هم اکنون فراگیران این مدارس به مدرسه دولتی دیگری فرستاده می شوند تا در مدرسه دولتی که مدیر رسمی آموزش و پرورش دارد، امتحان دهند.

معاون پژوهشی وزارت آموزش و پرورش گفت: شورای عالی آموزش و پرورش به این نتیجه رسید در مدارس آموزش از راه دور که مدیر دولتی دارند، امتحانات برگزار شود چرا که مدیر باید نسبت به انجام صحیح وظایف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مشکل برای مردم با محدود کردن برگزاری امتحان در مراکز آموزش از راه دور

ایجاد مشکل برای مردم با محدود کردن برگزاری امتحان در مراکز آموزش از راه دور