مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 01:212015-10-09سياسي

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: مالیات بر ارزش افزوده بلای جان مردم شده است


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون مالیات بر ارزش افزوده به بلایی بر جان مردم تبدیل شده است.

- " از شهرستان آمل، عزت الله یوسفیان ملا جمعه شب در مراسم افتتاح پارک روستایی در روستای نوده بخش دشت سر این شهرستان، اظهار کرد: باید توجه به روستاها در اولویت فعالیت مسئولان قرار بگیرد.

وی با گرامیداشت روز ملی روستا، افزود: اگر در دولتی به روستاها توجه نشود در حقیقت به تولید، اشتغال، نوآوری در بین مردم روستا و اقتصاد پایدار توجه نشده است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با توجه دولت در چند سال گذشته تاکنون عمران، آبادانی و سازندگی در روستاها شدت پیدا کرده است، تصریح کرد: با آبادانی روستاها می توان با کاهش مهاجرت مردم از روستا به شهر، مهاجرت معکوس را شاهد بود.

یوسفیان ملا با اشاره به اینکه باید بیشتر از گذشته به روستاها توجه شود، یادآور شد: در دولت یازدهم نیز توجه به روستاها در اولویت جای دارد.

وی با اعلام اینکه دولت مردان در مقابل مردم وظایف زیادی دارند و مردم نیز باید مسائل متعددی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: دریافت خدمات مردم از دولت باید باعث ایجاد رفاه و آسودگی بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: مالیات بر ارزش افزوده بلای جان مردم شده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: مالیات بر ارزش افزوده بلای جان مردم شده است