مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 00:062015-10-09حوادث

فرمانده انتظامی فلاورجان خبر داد اجرای طرح پاک سازی و امنیت محله محور در فلاورجان


فرمانده انتظامی فلاورجان خبرداد گفت: طرح پاک سازی و امنیت محله محور، به اجرا در آمده است که با حضور در محلات و شرکت در جمع معتمدین، مشکلات هر محل بررسی شده و مسائل مختلف پردازش می شود.

- سرهنگ حسن نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فلاورجان گفت: در طول 6 ماه اول سال، 10 درصد کاهش جرائم خشن، 25 درصد کاهش سرقت به عنف (زورگیری)، 2 درصد کاهش سرقت های خرد، 3 درصد افزایش کشف سرقت ها و 5 درصد، افزایش کشف مواد مخدر را داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به اقدامات انجام شده جهت پیشگیری از جرم بیان داشت: طرح پاک سازی و امنیت محله محور، به اجرا در آمده است که با حضور در محلات و شرکت در جمع معتمدین، مشکلات هر محل بررسی شده و مسائل مختلف پردازش می شود.

وی افزود: با هماهنگی آموزش و پرورش در مدارس و مساجد حضور پیدا کرده و نسبت به امر آموزش و آگاه سازی مردم اقدام می کنیم و همچنین نمایشگاه های مختلف با موضوعاتی مانند آسیب های اجتماعی، اینترنت، ماهواره و حجاب و عفاف را در سطح شهر برگزار کرده ایم.

نیکبخت در مورد اقدامات انجام شده در هفته نیروی انتظامی اذعان داشت: شرکت در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات والیبال، تیراندازی، دومیدانی و اعطای جوایز به افراد برتر از جمله برنامه ها در این هفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی فلاورجان خبر داد اجرای طرح پاک سازی و امنیت محله محور در فلاورجان

فرمانده انتظامی فلاورجان خبر داد اجرای طرح پاک سازی و امنیت محله محور در فلاورجان