مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 20:412015-10-09سياسي

شهرستان بشرویه پایلوت خراسان جنوبی در اجرای طرح مدیریت آبخیز است


معاون اداره کل منایع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با بیان اینکه شهرستان بشرویه پایلوت خراسان جنوبی در اجرای طرح مدیریت آبخیز است، گفت: با مطالعه حوزه های آبخیز بشرویه، - 4 زیر حوزه در اجرای این طرح شناسایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی، علیرضا نصرآبادی در کارگاه آموزشی اجرای طرح مدیریت جامع حوزه های آبخیز شهرستان بشرویه با تاکید بر ضرورت اجرای این طرح اظهار داشت: جلوگیری از هدر رفت روان ها، موازی کاری برخی دستگاه ها و ساخت و ساز ها در حریم های خطرناک و اجرای سیاست های کلی نظام در حوزه حفظ اب از مهم ترین دلایل ضرورت های اجرای طرح حوزه جامع آبخیز است.

معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی افزود: قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی و لایحه حفاظت خاک و آبخیزداری از دیگر دلایل الزام طرح مدیریت جامع آبخیز است.

وی با اشاره به اینکه این طرح کشوری در 14 استان و در بشرویه اجرا می شود، گفت: طرح مدیریت جامع آبخیزداری بر اساس شاخص های مد نظر در 14 استان کشور اجرا خواهد شد که شهرستان بشرویه به عنوان پایلوت خراسان جنوبی انتخاب شده است.

نصرآبادی با اشاره به اینکه این طرح از بروز حوادث طبیعی و خطرات ناشی از آن جلوگیری می کند، بیان کرد: طرح مدیریت جامع حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان بشرویه پایلوت خراسان جنوبی در اجرای طرح مدیریت آبخیز است

شهرستان بشرویه پایلوت خراسان جنوبی در اجرای طرح مدیریت آبخیز است