مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 19:062015-10-09سياسي

شهید همدانی ثابت کرد راه شهدا در دارالمجاهدین همدان تداوم دارد


پیام مشترک امام جمعه و استاندار همدان به مناسبت شهادت سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی منتشر شد که در بخشی از آن آمده است: شهادت سردار همدانی نشان دهنده ایستادگی ایران در کنار مظلومان جهان است.

- یبه گزارش سایت قطره و به نقل از، امام جمعه و استاندار همدان ضمن عرض تسلیت به ملت ایران پیام مشترکی را به مناسبت شهادت سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی صادر کردند که به شرح زیر است: شهادت افتخار آفرین سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی را، در دفاع از حرم الگوی خانواده های شهدا و اسوه ایثار و مقاومت، حضرت زینب کبری(س) و در راه مبارزه با جهل و ترور و خشونت، به امام عصر(عج) ، مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهید و مردم شریف ایران اسلامی بخصوص مردم ولایتمدار و شهیدپرور همدان و تمامی آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

در این بیانیه آمده است: شهید سردار همدانی افتخار مردم مجاهد همدان است که ثابت کرد همدان همواره شایسته لقب دارالمجاهدین است و راه شهدا در این دیار تداوم دارد.

شهید همدانی عمر پر برکت خود را صرف جهاد و خدمت به اسلام کرد و خداوند پاداش خدمات وی را شهادت قرار داد تا به یاران شهیدش پیوسته و بر اساس وعده الهی عند ربهم یرزقون باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید همدانی ثابت کرد راه شهدا در دارالمجاهدین همدان تداوم دارد

شهید همدانی ثابت کرد راه شهدا در دارالمجاهدین همدان تداوم دارد