مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 18:552015-10-09ورزشي

همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی در اردبیل


چهاردهمین همایش استقبال از محرم و مراسم تجلیل از پیرغلامان دستگاه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به همت شورای شهر، سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل و با مشارکت محلات شش گانه اردبیل برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما/ در این همایش آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه خلع فکر امام حسین(ع) در جهان باعث همه مصائب و مشکلات جهان است و دنیا شدیدا به تفکر حسینی نیازمند است افزود: فکر و مکتب امام حسین(ع) تحولات بسیاری در مسیر تحقق عدالت جهانی ایجاد کرده و باعث نگرانی استکبار جهانی شده است.

وی انقلاب اسلامی ایران را مولود عاشورا و تفکر حسینی دانست و افزود: هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی ملت ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی که برای کشورما همچون شناسنامه و هویت است نیز با ادبیات عاشورا تنظیم شده است.

آیت الله عاملی ضرورت بر سرکار آمدن رهبریت صالح در جهان را مهمترین پیام قیام خونین عاشورا عنوان کرد و ادامه داد: رهبریت صالح همان موضوعی است که دنیا از وجود آن بی بهره است و ما شاهد ظلم و جور استکبار جهانی هستیم که ادعای کدخدایی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بر دوری از بدعت ها و ضرورت توجه بر جوهره و فلسفه عزاداری بر اباعبدالله الحسین(ع&#


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی در اردبیل

همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی در اردبیل