مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 17:162015-10-09سياسي

چهره کریه آمریکا تغییرناپذیر است


ائمه جمعه شهرستان های استان گیلان تأکید کردند: نباید بگذاریم یک عده دانسته و یا ندانسته چهره کریه آمریکا را تغییر دهند و مردم ما باید هوشیار باشند و نباید استکبارستیزی به فراموشی سپرده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از شهرستان های استان گیلان، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالاجواد شمس الدین در خطبه های پیش از نماز جمعه شهرستان بندرانزلی با تاکید اسلام بر تشکیل و حراست از کانون خانواده و اثر آن بر اصلاح جامعه اظهار داشت: ما باید در خانواده خود سعی کنیم فرهنگ معنوی و فرهنگ اخلاص عمل گسترش و حفظ شود.

وی گفت: اگر خانواده از معنویت تهی شود محلی برای رشد انسان های شایسته نیست وخانواده ای که توجه به معنویات در آن نباشد محلی برای رشد انسان های مومن نیست و خود باعث آسیب به جامعه است.

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه یکی از دستورات الهی امر ازدواج است ادامه داد: سعی کنید در خانواده به این امور بیشتر توجه کنید و باید به مسئله ازدواج و تشکیل خانواده در جامعه اهتمام ورزید.

شمس الدین به سخنان خداوند در قرآن کریم اشاره کرد و گفت: در همین خصوص با توجه به مسئله اشتغال و معشیت و انتظارهای پیش آمده که در قرآن کریم آمده است خداوند می فرماید که شما وظیفه دارید به این امر عمل کنید و قطعا" به واسطه ازدواج خداوند معثیت آنان را برطرف خواهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره کریه آمریکا تغییرناپذیر است

چهره کریه آمریکا تغییرناپذیر است