مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 17:062015-10-09سياسي

امت اسلام در پرتو ولایت به حزب الله تبدیل می شود


کارشناس تاریخ اسلام در سخنرانی پیش از نماز جمعه گفت: بهترین حکومت ها حداکثر به دنبال این هستند که جامعه از نظر سطح رفاه، امنیت و ثروت بالا رود اما به اینکه تک تک مردم سعادتمند شده و به رشد برسند کاری ندارد و این وظیفه ولایت است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، محمدحسین رجبی دوانی کارشناس تاریخ اسلام در سخنرانی پیش از نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به سالهای پس از رحلت پیامبر گفت: بعد از رحلت پیامبر و غصب خلافت، یک جریان گسترده مقابله با حکومت مدینه در شبه جزیره عربستان پدید آمد.

البته حاکمان، همه آنها را مرتدان خواندند و جنگ های گسترده و کشتارهای وسیع در مقابله با این افراد صورت گرفت و شیعه نیز بخشی از آنها را مرتد، بخشی را مسلمان دانست اما با تمام آنها معامله مرتدین شد و این سؤال مطرح می شود چرا باید بعد از رحلت پیامبر (ص) جامعه اسلامی از دین برگردد.

وی ادامه داد: پیروان سایر پیامبران، منحرف شدند اما مرتد نشدند، چرا باید در کامل ترین دین بعد از پیامبر (ص) شاهد کنار زدن ولایت باشیم؟ در روز عید غدیر خم بعد از آنکه پیامبر اکرم (ص) مولا علی (ع) را از جانب خداوند به ولایت منصوب کرد به حاضرین ماموریت داد تا وقتی باز می گردند شاهدان به غایبان بگویند که در غدیر چه اتفاقی افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امت اسلام در پرتو ولایت به حزب الله تبدیل می شود

امت اسلام در پرتو ولایت به حزب الله تبدیل می شود