مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 17:012015-10-09سياسي

نماینده انصارالله: دشمنی آل سعود،چهره مقاوم مردم یمن را برجسته کرد


نماینده انصارالله در کمیته تدوین قانون اساسی یمن با بیان اینکه جنگ و دشمنی آل سعود، چهره مقاوم و پایدار مردم یمن را برجسته کرد گفت: تجاوز به یمن چهره زشت کشورهایی را که با اقدامات خود نام حقوق بشر را به هدر داده اند، - مشخص کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، عبدالرحمان مختار نماینده انصارالله در کمیته تدوین قانون اساسی یمن به عنوان سومین سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران سخنرانی کرد.

وی حضور خود در جمع نمازگزاران در سخنرانی در نماز جمعه تهران را فرصت تاریخی و بزرگ خواند و گفت: به ملت بزرگ ایران می گویم، آنچه که در این شش ماه بر مردم مظلوم یمن گذاشته تا کنون در تاریخ بشریت همانند نداشته است.

نماینده انصارالله در کمیته تدوین قانون اساسی، حمله رژیم سعودی به کشور یمن به بهانه بازگرداندن مشروعیت به نمایندگی منصور هادی مزدور مجرم خود و مبارزه با طرح ایرانی گسترش انصارالله را یک شعار دروغین خواند و افزود: عربستان بعد از شکست نقشه های خود در یمن به این کشور حلمه کرد.

وی افزود: یمن ده ها سال تحت سرپرستی آل سعود قرار داشت و اراده مردم ما و استقلال تصمیم گیری سیاسی به دست این نظام عقب مانده وحشی متخلف بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده انصارالله: دشمنی آل سعود،چهره مقاوم مردم یمن را برجسته کرد

نماینده انصارالله: دشمنی آل سعود،چهره مقاوم مردم یمن را برجسته کرد