مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 16:552015-10-09سياسي

دری نجف آبادی : دولت عربستان درباره فاجعه منا پاسخگو باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صدا و سیما آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک با اشاره به جان باختن شمار زیادی از حاجیان جهان اسلام و کشورمان در فاجعه منا افزود : هم دولت عربستان و هم مجامع بین المللی از جمله سازمان ملل باید پیگیر علل این حادثه غمبار باشند.

امام جمعه اراک گفت : ملت ایران امسال علاوه بر عزای امام حسین (ع) داغدار قربانیان حادثه منا هم هست و روشن شدن ابعاد این فاجعه را ضروری می داند.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از خطبه ها به جنایت های آل سعود در یمن و اسراییل غاصب در فلسطین اشاره و اضافه کرد : برای شکست دشمنان اسلام همه ملت های مسلمان باید بیدار و با یکدیگر متحد شوند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به نزدیکی ماه محرم بر ترویج پیام مهم قیام عاشورا که همان امر به معروف و نهی از منکر است تاکید کرد و افزود : عزاداری ها باید به گونه ای با عظمت برگزار شود که نگاه و فکر جهانیان را به خود جلب کند.

وی گفت : مراکز دینی ، واعظان ، مساجد و هیأت های مذهبی باید خود را برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن عزاداری ماه محرم ، رعایت شئون اسلامی و پرهیز از خرافه و انحراف آماده کنند.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از خطبه ها به نامگذاری بیست و پنجم ذیحجه به نام روز خانواده اشاره کرد و افزود : خانواده مهمترین رکن جامعه و تعیین کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دری نجف آبادی : دولت عربستان درباره فاجعه منا پاسخگو باشد

دری نجف آبادی : دولت عربستان درباره فاجعه منا پاسخگو باشد